Jakość kształcenia

1.Polityka Jakości Kształcenia Wydziału Lekarskiego

Analiza SWOT

Koncepcja Kształcenia

Wstęp do Strategii Rozwoju Wydziału 

Polityka Jakości Kształcenia

Sylwetka Absolwenta


2. Wydziałowy Zespół ds. Jakości Kształcenia

Skład Wydziałowego Zespołu ds. Jakości Kształcenia

Regulamin Wydziałowego Zespołu ds. Jakości Kształcenia – załącznik do

Uchwały nr APL/09-3/2020 Rady Wydziału Lekarskiego z dnia 25.11.2020 r.


3. Raporty dotyczące jakości kształcenia

Raport samooceny kierunek lekarski 2021

Raport jakości kształcenia za rok akademicki 2018/2019

Raport jakości kształcenia za rok akademicki 2019/2020

Raport jakości kształcenia za rok akademicki 2020/2021

Raport jakości kształcenia za rok akademicki 2021/2022

Raport jakości kształcenia za rok akademicki 2022/2023


4. Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych

a. Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych w latach 2017-2020

Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych 

Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych – weryfikacja efektów uczenia się w zakresie kompetencji społecznych

b. Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych w latach 2020-2021

Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych – zajęcia online

Instrukcja tworzenia ankiety wewnętrznej w MS Teams

Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych – ginekologia i położnictwo

Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych – biochemia

Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych – pediatria

Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych – gastroenterologia dziecięca

Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych – hematologia

e-learning hematologia

c. Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych w latach 2021-2022

Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych – zdrowie publiczne

Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych – chirurgia

Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych – kardiologia

Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych – anestezjologia

d. Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych w latach 2022-2023

Bank dobrych praktyk - zasady przygotowywania egzaminu testowego

Przykład interprofesjonalizmu – higiena i epidemiologia

Przykład interprofesjonalizmu - zdrowie publiczne

Przykład interprofesjonalizmu - biologia molekularna oraz parazytologia

Przykład interprofesjonalizmu - ginekologia i położnictwo


5. Biuro Jakości i Innowacyjności Kształcenia

Biuro Jakości i Innowacyjności Kształcenia WUM

Do zadań Biura Jakości i Innowacyjności Kształcenia należy koordynacja i wsparcie prac nad rozwojem uczelnianego Systemu Zarządzania Jakością Kształcenia. Celem funkcjonowania Biura jest wsparcie Uczelni w zapewnieniu wysokiej jakości i innowacyjności w dziedzinie edukacji medycznej.

Platforma Q

Uczelniana skrzynka jakości kształcenia


Szanowni Państwo!

Państwa opinia na temat jakości kształcenia w Wydziale Lekarskim jest dla nas naprawdę ważna!
Z tego powodu zachęcamy do jej wyrażania z użyciem różnych metod i kanałów komunikacji. Przypominamy, że ważnym elementem oceny jest ankieta studencka, pozwalająca wyrazić opinię na temat zajęć i nauczycieli, jak i ankieta adresowana do kadry dydaktycznej.
Za jakość kształcenia odpowiedzialna jest bowiem cała społeczność akademicka!
Zachęcamy też do bieżącego zgłaszania problemów, uwag, zapytań i wątpliwości. Służą temu:

Uczelniana Skrzynka Jakości Kształcenia
– Wydziałowa Skrzynka Jakości  Kształcenia (dostępna przy wejściu do Dziekanatu);
– Mailowy kontakt z Prodziekanami Wydziału:

Prodziekan ds. Studenckich I – II roku – lukasz.koperski@wum.edu.pl
Prodziekan ds. Studenckich III – IV roku aleksandra.banaszkiewicz@wum.edu.pl
Prodziekan ds. Studenckich V – VI roku – tadeusz.grochowiecki@wum.edu.pl
Prodziekan ds. Studenckich English Division – english@wum.edu.pl
Prodziekan ds. Programów i Jakości Kształcenia – aneta.nitsch-osuch@wum.edu.pl