1.Polityka Jakości Kształcenia Wydziału Lekarskiego
Wstęp do Strategii Rozwoju Wydziału
2. Wydziałowy Zespół ds. Jakości Kształcenia
Skład Wydziałowego Zespołu ds. Jakości Kształcenia
Regulamin Wydziałowego Zespołu ds. Jakości Kształcenia – załącznik do
Uchwały nr APL/09-3/2020 Rady Wydziału Lekarskiego z dnia 25.11.2020 r.
3. Raporty dotyczące jakości kształcenia
Raport samooceny kierunek lekarski 2021
Raport jakości kształcenia za rok akademicki 2018/2019
Raport jakości kształcenia za rok akademicki 2019/2020
Raport jakości kształcenia za rok akademicki 2020/2021
Raport jakości kształcenia za rok akademicki 2021/2022
Raport jakości kształcenia za rok akademicki 2022/2023
4. Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych
a. Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych w latach 2017-2020
Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych
b. Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych w latach 2020-2021
Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych – zajęcia online
Instrukcja tworzenia ankiety wewnętrznej w MS Teams
Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych – ginekologia i położnictwo
Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych – biochemia
Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych – pediatria
Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych – gastroenterologia dziecięca
Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych – hematologia
c. Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych w latach 2021-2022
Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych – zdrowie publiczne
Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych – chirurgia
Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych – kardiologia
Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych – anestezjologia
d. Bank Dobrych Praktyk Dydaktycznych w latach 2022-2023
Bank dobrych praktyk - zasady przygotowywania egzaminu testowego
Przykład interprofesjonalizmu – higiena i epidemiologia
Przykład interprofesjonalizmu - zdrowie publiczne
Przykład interprofesjonalizmu - biologia molekularna oraz parazytologia
Przykład interprofesjonalizmu - ginekologia i położnictwo
5. Biuro Jakości i Innowacyjności Kształcenia
Biuro Jakości i Innowacyjności Kształcenia WUM
Do zadań Biura Jakości i Innowacyjności Kształcenia należy koordynacja i wsparcie prac nad rozwojem uczelnianego Systemu Zarządzania Jakością Kształcenia. Celem funkcjonowania Biura jest wsparcie Uczelni w zapewnieniu wysokiej jakości i innowacyjności w dziedzinie edukacji medycznej.
Uczelniana skrzynka jakości kształcenia
Szanowni Państwo!
Państwa opinia na temat jakości kształcenia w Wydziale Lekarskim jest dla nas naprawdę ważna!
Z tego powodu zachęcamy do jej wyrażania z użyciem różnych metod i kanałów komunikacji. Przypominamy, że ważnym elementem oceny jest ankieta studencka, pozwalająca wyrazić opinię na temat zajęć i nauczycieli, jak i ankieta adresowana do kadry dydaktycznej.
Za jakość kształcenia odpowiedzialna jest bowiem cała społeczność akademicka!
Zachęcamy też do bieżącego zgłaszania problemów, uwag, zapytań i wątpliwości. Służą temu:
– Uczelniana Skrzynka Jakości Kształcenia
– Wydziałowa Skrzynka Jakości Kształcenia (dostępna przy wejściu do Dziekanatu);
– Mailowy kontakt z Prodziekanami Wydziału:
Prodziekan ds. Studenckich I – II roku – lukasz.koperski@wum.edu.pl
Prodziekan ds. Studenckich III – IV roku aleksandra.banaszkiewicz@wum.edu.pl
Prodziekan ds. Studenckich V – VI roku – tadeusz.grochowiecki@wum.edu.pl
Prodziekan ds. Studenckich English Division – english@wum.edu.pl
Prodziekan ds. Programów i Jakości Kształcenia – aneta.nitsch-osuch@wum.edu.pl